Friday 3 January 2014

2014-24.1.1.1990.

Assalamualaikum semua..

hai hai hai..apa khabar? alhamdulilah..dh masuk 3 januari 2014..masuk aje tahun 2014..secara rasminya usia saya..16 tahun.. haha.. ok tipu ! 24 tahun. usia hanya angka kan?*ayat nak sedapkan hati sendiri. haha.. sedar tak sedar, usia makin meningkat.. kematian juga semakin dekat.. semoga usia baru ini memberi saya lebih banyak peluang untuk menjadi yang lebih baik.

"Rabbi yassir wala tu 'assir, rabbi tammim bil khoir"

Ya Tuhan, permudahkanlah urusanku, permudahkanlah jangan disulitkan. 

Bacaan penuhnya ialah : 

"Allahumma yassir wala tu'assir. Rabbi tammim bilkhoir. Birohmatikaya Arhamarrohimin."

Maksudnya: "YaAllah Permudahkanlah Jangan Dipersulitankan dan Kau akhirkanlah dgn Kebaikan."

insyaaAllah semoga Allah permudahkan dan kuatkan hati kita semua untuk menempuh apa yang belaku dimasa-masa akan datang.

dengan rasa rendah diri, penuh kesyukuran..tak dapat diucapkan dengan kata-kata rasa terharu atas ingatan dari sahabat-sahabat semua..




ingatan dan doa daripada anda semua sangat-sangat saya hargai. mungkin saya tak dapat nk luahkannya dgn kata-kata atau bait-bait ayat yang jiwang-jiwang gtu tapi rasa gembira tu mcm..ha..macam tu lah..gembira..caps lock GEMBIRA DAN BERSYUKUR..hashtag #GEMBIR&BERSYUKUR. hihi.. alhamdulilah.Jazakallahu khairan kathira..bissihhati wassalamah, Bi idznillah , Inshaallah kull khayr ! Aamiin.Barakallahu fiek.(Semoga Allah memberi/menambah kebaikan yang banyak kepadamu, semoga diberikan kesihatan dan keselamatan..dengan izin Allah , insyaAllah semuanya baik ! Aamiin , semoga Allah merahmati kamu).

 
SURAT CINTA. 




3 comments: