Saturday 11 May 2013

Blog Siapakah Part 1

Assalamualaikum semua...

sambungan dari entri semalam : Blog siapakah? , alhamdulilah..terima kasih kepada yang memberi sokongan dan ikut langkah2 yang diberi. awakss memang ohsemm ok? *kelip-kelip mata. hehe.. 

semalam saya baca satu persatu blog, tersenggih sorang2 dibuatnya..hehe..xnak berceloteh panjang.jom kita usha blog-blog hebat kat bawah:  

-------  blogger Muhammad Faiz Mohamed Saaid -------


memandangkan dia orang pertama yang komen entri yang saya buat semalam, saya terus ke blog dia usha2 entri dia, dan yang bestnya beliau merupakan salah seorang tetamu jemputan dalam program Semanis Kurma terbitan tv9. bukan tu aje...kalau anda nak dapatkan produk SHAKLEE,jom ke blog dia...apa lg cite menarik?nak tahu?ha..kena la BW ke blog dia.jangan lupa singgah ok? :)


---------- Blogger M. Hakim Faiz --------



mula-mula masuk ke blog ni, widget pertama yang menarik perhatian saya gambo-gambo yang bgerak tu..hehe.. bila saya usha-usha entri dia, rupanya dia seorang aktif join macam-macam segmen yang dibuat oleh blogger-blogger lain jugak. takleh explain banyak2, sbb korang kena g BW sndiri ok? jangan lupa ! :)

------------ Blogger Fitri Amil --------



ha..blog Kisah Ayu dan Ali ni memang kretif, dengan katun yang comel pulak tu.dan dialog yang ada maksud tersirat.amboi..garang jugak ye cik ayu ni..hehe..apepun.jum berikan sokongan kepada blog ni sbb memang kreatif cara beliau menyampaikan apa yang tersirat. jangan lupa singgah ok? 


---------- blogger Sharifah Al qhadri -------


dalam komen ada cik Sharifah tulis ''bersama kita dakwah ye saudari''.. inshaaAllah..terima kasih sahabat.semoga dipermudahkanNYA segala urusan kita semua.. salah satu entri yang menyentuh hati saya adalah ''warkah aku untuk kalian''.. tapi bukan itu ada.memang ada banyak lagi entri yang pastinya anda semua akan jatuh cara dengan coretannya.so ape lagi..cepat-cepat ke blog dia ok? 


-------- Blogger Mirah Graphic --------


''menulis kerana Allah S.W.T''..inshaaAllah semoga kita semua sama-sama tetapkan niat apa yang kita tulis di blog kita adalah keranaNYA dan semoga bermanfaat untuk saudara mara kita diluar sana. masuk ke blog ni, memang kreatif..doodle dia memang comel. saya sempat jugak usha-usha entri dia. so kalau korang nak tahu lebih lanjut..jangan lupa jugak ke blog ni ok? :) 


aikk..dah habis?haipp..tunggu..! ini baru lima..kalau dilihat pada komen di entri ni : Blog Siapakah , ada lagi yang belum direview..inshaaAllah..saya akan review secara bperingkat..so sape-sape yang berminat nak join jugak jangan lupa komen di link entri ini Blog Siapakah ok? sebelum tu, jangan lupa melawat blog-blog mereka kat ats, dan pastinya anda semua akan jatuh cinta.jumpa lagi di entri akan datang.(inshaaAllah esok..hehe). wsalam. :)

Surat Cinta : 


"Sesungguhnya barangsiapa yang mencari redha Allah sedangkan manusia murka, maka Allah akan cukupkan baginya akan segalanya di dunia ini. Tetapi barangsiapa yang mencari keredhaan manusia dalam keadaan Allah murka, maka Allah menyerahkan nasibnya pada manusia." (Hadis Sahih Riwayat At-Tirmizi).





14 comments:

  1. wah! menarik ^^ boleh blogwalking ni :)

    ReplyDelete
  2. blog yang bagus dan isinya sangat menginspirasi :D Salam persahabatan

    ReplyDelete
  3. saudari... terima kasih atas kunjungan.. terharu sekejap.. hehe

    ReplyDelete
  4. boleh tambah kenalan nie..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh-boleh.jangan lupa tinggalkan link di entri yang saya tulis diatas ye. :)

      Delete
  5. terima kasih awak . boleh tengok entry disini http://keranaakumalu.blogspot.com/2013/05/terima-kasih-alhamdulillah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..terima kasih untuk entri tu.semoga ukhuwah ini berpanjangan. :)

      Delete
  6. Alamak, macam manalak saya pun kena review, tapi pasal semanis kurma tu, wife saya yang dapat jemputan. Producer tu hanya tengok dari blog sahaja, memang rezeki blog wife, apapun thanks for review, produk shaklee tu, tolong wife berniaga , hehehe,

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah.semoga dipermudahkanNYA segala urusan cik & isteri ya. :)

      Delete