Tuesday 14 February 2012

Let's DANCE.

ASSALAMUALAIKUM SEMUA ... 
Alkisahnya hari ini seperti biasa lah rutin dalam 3 bulan ini adalah ke sekolah,selepas 3 bulan?INSYA ALLAH..semoga cepat-cepat dan bakal menjalani rutin yang tetap seperti ini juga*nak cari keje nak cari keje ! 
''hari ni hari apa kelas?''
''hari selasa cikgu''
''what day is today class?''
''JUMAAT !!!''
*hamboi..cepat je nak cuti =_=''

hari ini amat terserlah fakta yang dikata budak-budak kalau ada je benda-benda diorang suka, korang suruh diam je.tertidur terus pun boleh =_=''.pokai cikgu kalau hari-hari camni.huhu.tapi ALHAMDULILAH,semua dah boleh membilang dan tulis nombor dengan baik hari ni.

idea last minit, kotak saterika jadi mangsa.haha.

apepun cikgu bangga giler bila masing-masing tunjukkan kesungguhan untuk cuba menulis dan membilang.takpe..yang asyik terbalik tu ape cikgu pesan?
*sambil tunjuk ke depan 
'' balikkkkkk buuuatt latihannn''
ha..bagus bagus !
HOI !! kau ingat anak murid kau baca ke semua ni..huhu..
ok cikgu pasrah ! =_=''
sebelum tahap mengarut menjadi kritikal, meh nak tunjuk apa aktiviti superboy & supergirl kami buat hari ni.
JOM menari !!











SURAT CINTA : sebelum kita dewasa seperti hari ini, beginilah dunia dan warna hidup kita.dan apabila kita mula dewasa dan menentukan bintang yang mana mahu kita petik.jangan pula terlalu yakin sehingga tidak mahu melihat langkah kami ke jalan mana harus kita ikut.''Tak perlu menjadi sempurna untuk menjadi berguna, tetapi jadilah insan yang BERGUNA untuk menjadi lebih sempurna!''-LOVE-

2 comments: