Thursday 12 January 2012

merepek~

Assalamualaikum semua..
petang-petang mengail ikan yu,how are you? .. ahakss...best tak best tak?haha. *sengih nampak gusi..hari ni masih lagi dalam mood frust.xsempat lagi nk g bli keyboard baru.jadi tkial-kial lagi menaip cam baru blaja menaip.huhuu..ok lupakan kesedihan kerana aku pun bukan sedih sgt pun.haha..ha..
T-ARA dah buat comeback oyeah..hari-hari aku layan.
* actually dah bhari-hari dah tapi hari ni baru tfikir nak share.huhu..nah layan jugak : 



 ni full mv..apepun eunjung di hati..saranghae * aku bukan lesbian ye =_=''

ni live comeback - shufflee tu !

dan setelah bhari-hari aku menyibukkan diri menyiapkan keje-keje yang pura-pura banyak.aku ada jugak peluang layan woojung couple * selalu je ada peluang.cis..haha..
eunjung merupakan salah seorang ahli dalam kumpulan t-ara.tgk Wee Got Married buat aku tsengih-sengih sampai mak aku naik pelik.huhu..tapi tu la yang buat aku relaks sikit untuk sambung siapkn keje aku.bukan senang nak bkhayal dan menulis..huhu..fighting !* apehal kau tetiba fighting?=_=''



sweet kan?i wish they will became real couple.hohoho. (^_=)v
ok dah.xde ape dah nak share.tu je mampu nak taip sebab saya tak tahu apa nak mengomel atau mengarut malam ni.maafkan saya kerana mengarut & mencarut disini.
terima kasih sudi membaca.-LOVE-

Surat Cinta : saya sangat penat.saya rasa mahu terus terduduk.tapi ketamakan saya mula datang bila saya tengok ramai sedang berlari mengejar apa yang ada didepan.dan saya mula sedar.saya bangun.saya lari dengan kesakitan yang ada.dan saya buang segalanya disetiap langkah yang saya tinggalkan.saya sedang melihat ada hasil yang menanti...saya akan terus berlari..dan berlari..tinggalkan apa yang dah berlalu..mari kita lari bersama..ayuhh ! 

2 comments:

  1. hohoho..same la kita.ska sgt couple tu.x sabar bln 4 ni nk g korea lwt tmp winter sonata =)

    nota cinta : xmau la trs berlari..penat
    naik moto la laju ckit.x penat =p

    ReplyDelete