Friday 9 December 2011

Keluarga Besar Unisel ~

Alhamdulilah.sedar x sedar..tinggal beberapa minggu lagi aku bakal memulakan praktikal di Sekolah Taman Bukit Teratai, Ampang..excited + bdebar2 + praktis muka garang = excited nak masuk 22 tahun * ada kena mgena ke?huhu...

semalam bila tgk balik gambar2 sepanjang berada di Unisel.sebak pulak rasa..pas ni no more class, xada lagi kehidupan di hostel, xada lagi kawan2 yang bagaikan sebuah keluarga..sem terakhir aku lain dari sem yang lain2 sbb sem ni aku xkerap balik..haha.. * tiap2 sem aku antara yang kerap balik.mentang naik bas free =_=''

sem akhir jugak lah sem paling killer yang mana tiap2 minggu dating dan berpisah dgn xsgment.huhu.. lain2 xsmengt beb wa cakap lu... * tapi aku ada masa gak lagi layan korea.haha..bila aku fikirkan balik.alhamdulilah disebalik setiap masalah yang terjadi aku bertuah diberikan housemate dan roomate yang rapat bagaikan sebuah keluarga.aku jugak ada keluarga GPMS, PEPPRA & juga pastinya K9G2 yang terbaik :) ... Terima kasih ya ALLAH.
 motif? motifnya aku nak tunjukkan  yang aku ada keluarga besar yang terbaik ! * i miss them :(

- kat bawah ni adalah keluarga yang mula2 sekali aku kenal di unisel. suka duka kami lalui banyak mendewasakan aku..kami semua mungkin xkan lalui lagi kenangan yang kami cipta bersama.tapi ikatan ni xkan putus..sebab akan lebih banyak kenangan indah akan tercipta walaupun kami terpisah.hei guys..cepat2 plan reunion !! heeee :) 

-yang ni masa kami g education nite.semua vogue malam ni. :)

 - Tadika Impian yang menyatukan semangat kami semua dan disini kami bina impian kami :)

- yang ni masa kami ke PDK Selayang.. kenangan manis tercipta disini dan kami mahu berikan sinar baru buat anak-anak yang bakal kami didik suatu hari nanti . 

- PEPPRA..ha..ni jugak antara keluarga besar yang aku ada. Alhamdulilah..dalam keluarga ni aku diajar banyak benda..diberi tangungjawab sbg setiusaha.bergelut dgn surat2 dan punyai tulang belakang yang sentiasa ada bila aku xtahu..really apprecite apa yang diajar..dan hubungan yang terjalin xhabis begitu sahaja setelah kami melepaskan jawatan masing2.ianya tetap kekal dan senda gurau yang xpernah suram walaupun dah jarang bertemu :)



- Keluarga GPMS Unisel Bj..kami dari jurusan berlainan tapi boleh duduk semeja berbicara dan bergurau senda ibarat satu family. salah seorang abg dalam keluarga ni pernah cakap dekat aku " jangan menangis depan musuh, musuh atau sesiapa pun akan nampak kelemahan kita dan itu akan menjadi senjata yang bukan sahaj boleh mebunuh tapi juga menghacurkan kehidupan yang sedang kita bina ''.. sem ni memandangkan sem akhir.xbanyak ativititi yang aku angan2 nak buat tapi selalu xdapat join sebab aku punya komitmen lain.tapi mereka tetap keluarga yang masih lagi bertanya khabar masih lagi penuh dgn gurau senda dan kat dalam ni aku mcm ada abg dan kakak kandung.kami mungkin berlainan darah tapi ikatan yang kami ada xkan putus kerana ukhuwah ini adalah air bagi aku. 




dan dunia aku di Unisel juga adalah mereka :

- aza,mus,wani,fira & wan..ha..ni lah gegurl yang gi kelas sama2..gegila sesama..& kami share mcm2 kenangan manis..gonna miss them :( .. no more jerit pekik gelak tawa after ni..lepas ni bila memulakan praktikal, aku masih lagi bersama aza & juga airani..2 2 orang ni yang hujung skali dalam gambar.kanan & kiri.opsss..already taken ok..hehe :) 

- ni pulak?mama & papa aku..haha..they are the best sister ever ! kami housemate..kami kawan..kami adik beradik dan kami geng buli membuli.haha...

alamak..gambar kabur.hehe..dan yang ni? she's my skandal..haha.. 3 sem kami sebilik serumah dan kami berkongsi everything.. dialah kawan ketika suka dan duka..kami gegila dan kami senget sama.haha.kami xbanyak gambar bersama tapi kami terlalu banyak kenangan bersama..i'm going to miss every moment with her..dan tiap kali aku suka cerita @ lagu  korea baru2..dialah yang akan terjebak sama dengar berulang kali.haha..mianei finas.dan we are gossip girls..haha..termasuk budak bilik sebelah dan bilik depan..haha * syaima, syafa,ainur, ani,ezyan, asma,kuya,kak daya, atie,syikin juga kmyra.mereka ni jiran kami. heeeee :) i lap u all !

....................................................................................................................................................................
And this is for them : 
mungkin aku bukan kawan yang baik.mungkin juga ada tutur kata yang terkadang menguris hati..ada tingkah laku yang xkena dimata..tapi terima kasih memberi kenangan,memberi pengalaman dan peluang untuk belajar erti kehidupan..berbeza kehidupan bukan jurang persahabatan tapi ianya tali yang mengukuhkan lagi persahabatan ni..sayang anda semua LEBIH2 :)

2 comments: